måndag 1 mars 2010

Madonnan har fått sällskap

Eftersom vädrets makter inte är med oss idag har jag fixat lite inne.
Madonnan har fått lite sällskap av lite ditt och datt som ger en aning av vår tycker jag

Nu har hon det varmt och skönt om fötterna





Visst är han söt, och ser så snäll ut.
Men dottern i huset har strängt förmanat mig att om jag ställer den där tavlan så att han ser på henne vägrar hon vara på nedervåningen.
Så han får stå här på skänken bredvid buren så länge.
Och vi kan sitta i tv-soffan på kvällen utan att han ser oss.
Jag gillar såna här gamla vackra bilder och har några fler.
Men dem får ni vänta med tills imorgon att se
Ha en skön kväll
Kramar
Annelie



10 kommentarer:

  1. Hej!

    Ja, nu får hon det gosigt om fötterna..
    Sällskap får hon även av en söt liten pojke..

    Ha det gott!!
    Kram mia

    SvaraRadera
  2. Så fint madonnan har det i sin fågelbur.Det passar ihop. Pojken på tavlan ger ju det hela ännu mer stämning.

    Ha det så bra!
    Kram margareta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack för din hälsning!

    Gillar också såna tavlor, men inte alla i denna familj håller med mig...

    Kram mariette

    SvaraRadera
  4. hei.
    så fint de ble der nå,skikkelig vår,
    vakkert bilde
    ønsker deg en flott kveld,klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Godmorgon åh så vackra bilder!
    Man riktigt smälter!
    Ha en bra Dag!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Var det du som skrivit kommentar på min blogg?
    När jag hade läst och skulle lägga in din kommentar på bloggen så försvann den bara. Hoppas jag är rätt nu." Ägg granaterna" passade ju förträffligt ihop med madonnan. Kul idé. Men vilken fin blogg du har! Har kikat runt här ett bra tag nu.

    Önskar dig en härlig dag!

    Kram Helen

    SvaraRadera
  7. Hej
    Tack för titten och dina gulliga ord,du har en fin blogg själv som jag gjärna återkommer till,länkar upp dig hos mig.
    kram o ha en underbart fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  8. Men så rart hon fick det madonnan !
    Men hörru vad har dottern för otalt med den lille sötnosen , han ser ju så beskedlig ut !
    ha en fin dag !
    Lotta

    SvaraRadera
  9. Så underbara bilder/kort, måste ju bara lägga till dig i favoriterna så att jag får se mera
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Vad fin fågelbur och vad fint det var där.Vad underbara bilder du visar .Har börjat följa din blogg Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.