torsdag 11 mars 2010

Spegel spegel på väggen där.....

Jag gillar speglar, alltså inte att spegla mig i men jag tycker de kan vara vackra, speciellt gamla med medfaret skadat glas.
Denna spegel hittade jag på Röda korsets second hand, den var då målad i en fruktansvärd vinröd färg. Men jag såg för mig hur den skulle kunna se ut vitmålad, så den fick förlja med mig hem.
Korset hittade jag i en liten butik när vi var i Danmark i somras.
Här syns nästan hela spegeln, den är liksom avdelad, det tyckte jag var fint.
Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund o kika på Crinminal Minds som jag gillar.
Torsdagskram
Annelie

3 kommentarer:

  1. Åh, så fin!! Ja, man måste vara fantasifull när man går på loppis ;;)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej
    Men vilken fin spegel du har hittat,jag håller med det är underbart med gamla speglar.
    Kram o ha en go dag.
    ninni

    SvaraRadera
  3. Du har fyndat ser jag;o)

    Önskar dig en trevlig Helg!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.