måndag 8 mars 2010

En annan hylla

Hej på er, jag lovade ju bilder från nya hyllan i sovrummet idag.
Men den har inte kommit på plats ännu, så här kommer några bilder från en hylla i vardagsrummet så länge.
Jag ringde min pappa förra våren och frågade om han kunde göra ett A åt mig, jag hörde i luren hur han funderade på vad jag menade.
Men efter någon dag kom det, målat o klart, bara att slipa lite här o där.
Buren fyndade jag i en butik som har allt möjligt (Hem o Hobby heter den) buren hade nämligen ingen botten så jag fick den billigt.
Hyllan i sin helhet, och trappen upp.
Jag har bara en liten del av väggen målad i en nougataktig nyans för att bryta av det vita lite.
Nu är jag bra vårtrött eller är det bara trött för våren syns inte mycket av, solen har ju visserligen visat sig från sin bästa sida idag, så den kommer väl snart, våren alltså.
Ha nu en bra kväll och skön tisdag.
Kramar
Annelie

5 kommentarer:

  1. vad fin hylla.med massa mysiga saker på.Blev fint med nougatbrunt för att bryta av mot det vita.önskar dej en skön kväll och en härlig tisdag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det på din hylla...Och din blogg ser så mysig o hemtrevlig ut! Önskar dig en fortsatt bra vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Hej
    Här var det mycke ögongodis att se på,fint!!!
    kram o ha en go dag.
    ninni

    SvaraRadera
  4. Kikar in o Tackar för titten. Hoppas att du haft en bra dag! Här har solen lyst från en blå himmel och vi har fått mycket takdropp, kanske våren är på väg iallafall....Vårkramar Therese

    SvaraRadera
  5. Kul att du tittade in hos mig:)
    mysig hyllor du har..
    hoppas du har haft en mysig dag i solen
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.