onsdag 31 mars 2010

Spetshylla o funderingar

När jag röjde om i sovrummet för att placera min chiffonje där så dök detta lilla prylskåp fram.
Jag har tidigare samlat på små katter o då var de placerade där. Köpt för många år sedan, nu med lite vit färg på utsidan o med några av mina spetsar på insidan.
Tycker det är så dekorativt med spetshylla/skåp som jag sett hos många av er men inte haft någonstans att placera dem förrän nu.
Det blev lite ommöblering på hyllan ovanför soffan i vardagsrummet där den hamnade till slut.
Hyllan har ni sett förut, men nu lite nya saker bland de "gamla".
På den lilla asken i mitten har jag skrivit Hjärtansfröjd,
jag gillar det ordet, týcker att det är vackert.
För visst ska man fröjdas med hjärtat.
Denna mdaonna har fått ett nytt smycke, ett helt underbart kors jag köpte i en mysig butik i grannstaden.
Min besöksräknare tickar på, helt otroligt roligt att så många besöker min blogg och många lämnar så gulliga spår efter sig med sina kommentarer, det värmer i hjärtat.
Jag har ju bara bloggat i 2 mån nu men tycker det är riktigt kul, o så många nya härliga människor man träffar på ute i cybervärlden.
Håll utkik nu för snart tänkte jag fira 1000-strecket med utlottning.
Ha en fin onsdag alla goa människor där ute
Annelie

7 kommentarer:

  1. Nog är det fint med spetshylla!
    Sen är det ett stort plus att gammalt fint handarbete får komma fram i dagens ljus.

    Jag som samlar på madonnor blir alldeles till mig när jag ser din.
    Vacker!

    Ha en riktigt härlig påsk/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. hei på deg .
    så vakkert du har gjort overalt,nydelig kasse med blonder,
    så gøy at du har såå mange besøk her,
    du har jo en vakker blogg da,estandig hyggelig å titte inn til deg.
    ønsker deg en herlig påske,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder! Kul med tävling!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Hej
    Fin spets hylla du har,ser jätte fint ut på din hylla.
    kram o trevlig påsk.
    ninni

    SvaraRadera
  5. Hej!!!
    Så mycket fint!!
    Kikar in och önskar dig Glad Påsk!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag påmind om de spetsar jag köpt till min nya hobby, scraping, och som jag inte hittar...
    :)

    SvaraRadera
  7. Oj så fint det blev med alla vackra saker !
    Det där korset var riktigt fint , skulle vilja ha ett på mig själv ja !
    Ha en fin påsk nu !
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.