måndag 15 mars 2010

Mitt härliga loppisfynd o en liten vit pion

Först idag vill jag bjuda på en vit pion och ett hav av blå nävor som göms någonstan under all snö i vår trädgård
Nu kan ni ana vad det är jag fyndade i somras

Nu ser ni hur härlig den är, en vikskärm (eller jag fyndade faktiskt 2 likadana för 40 kr)
Det var riktigt roligt att leta bland mina loppisfyndade underbara lakan för att hitta den perfekta, och lotten föll på detta vackra lakan i linne med monogram.


Skönheten i helfigur, jag har inte något bra ställe att placera den än men jag får fundera lite.

Ha nu en fin kväll
Kram Annelie

9 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för fina hälsningar!!

    Vilken underbar bild på blommorna...mmm...man längtar så himla mycket!

    Vilket fynd du gjort! Inte dåligt!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Vilken fin vikskärm! och så snyggt med detvackra lakanet med monogramet...
    Och jisses så billigt det var!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Men du det var verkligen ett fynd!
    Sen blev det riktigt snyggt med lakanen dessutom.

    Vit pion...Finns det något bättre än när allt blommar?
    Just nu känns det långt kvar men det finns hopp nu i alla fall=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Haloj.
    Oj,så vackert.
    Vilket fynd och vad fint det blev med som vackra lakanen.Ljuvligt...
    Älskar pioner,sååå vackra,man kan riktigt drömma sej till sommaren när man ser din bild.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej
    men vilket fynd du har gjort,helt otroligt snyggt med gamla lakan.
    Kram o ha en underbart fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  6. Å vad fin vikvägg!! Jag skulle vilja ha en i i vitt trä (naturligtvis va ;).. Såg en fin på lustfyllt senast. Men tänkte att man nog kan snickra en själv.. eller inte...
    Men ett toppenfynd gjorde du iaf!

    Kraamm på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  7. Vilket fantastiskt fynd du gjort!Den är såå fin...Kramar Susanne

    SvaraRadera
  8. Der Paravent sieht gigantisch schön aus - eine ganz tolle Idee !!!
    Herzliche Grüße aus dem kalten Deutschland
    Jacqueline

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.