fredag 12 mars 2010

Njutning för kropp o själ

Har ni sett en så ljuvlig badbomb, jag ha förstås inte råd att använda den i badet.
Men nosa på den och titta på den är njutning nog, den får mig att minnas sommarens rosor och jag har en bild i inslaget som jag tycker påminner om denna rosbomb.
Hittade en tvål som har underbar färg o doft, ännu mer njutning. E får stå för mina båda änglar , deras namn börjar på E.

Nevada och Poppius heter dessa skönheter, jag tycker att de har samma känsla som min underbara badbomb.
Ha nu en skön fredagskväll
Annelie

8 kommentarer:

  1. hei på deg.
    ååå den var nydelig,skjønner deg godt at du ikke vil bruke den.
    herlie ting
    å det bilde under med speilet ditt,ja det er så vakkert,
    ønsker deg en fin helg.' klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Så kul att du tittar in till mig som är nybörjare, och inte får till det på riktigt,men jag tycker det är roligt och man lär under resans gång
    En bomb låter negativt laddat,men när det blir en rosbomb är det ju underbart.Tvålar med finfärg,el.fint omslag el.god doft är ju också något som glädjer.Gärna allt på samma gång.
    Rosorna ser ju också underbara ut.Jag gillar mycket rosor som ser el är gammeldags.
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram margareta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig badbomb du hittat! Förstår att du vill spara den och ha den till lyst.
    Ha en skön helg!!
    Kramisar!

    SvaraRadera
  4. Hei!
    Så koslig header!
    Kjempefint hjerte:)
    Mvh
    Masy

    SvaraRadera
  5. Hej
    Men gud så härligt med badbomb,och fin var den också.
    kram o ha en underbart fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  6. Hej,
    thank you so much for your nice comment! So have found also your wonderful blog!! Hugs Yvonne

    SvaraRadera
  7. Vad fin spegeln blev!
    Det är så kul när man hittar saker som blir helt nya med lite jobb.

    Vilken fin badbomb!
    Det där är en sån där som man vill spara.
    Bara för finhetens skull.

    Ha en skön Söndag/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Denna badbomb såg riktigt läcker ut!
    Mysig att ha ligga framme!
    Ha en fin Söndag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.