fredag 26 mars 2010

Vårtecken ??

Vaknade idag med huvudvärk o feber, hostan hänger med idag också. jag antar att man kan kalla det ett vårtecken. Har mest vilat idag för jag är så trött så trött. Men eftersom jag har svårt att vara stilla så har jag emellanåt plockat lite på chiffonjen. Nu fick denna spegel en bra plats att stå på tycker jag, förut har den knappt synts och det är ju synd.
Söt glaslåda som jag fått av mamma har fått nytt innehåll eftersom chiffonjen mest innehåller pysselmaterial tycker jag det passar bra med att några av mina knappar får vara där. Flaskan till höger kan man fälla upp locket på o i den förvaras synålar. Hittade den i en gammal symaskin jag köpte för jag ville ha underredet.

Min nya lady får stanna kvar på chiffonjen, jag tycker hon gör sig bra där. Ett litet pärlhalsband har hon fått av mig.
Ute smälter snön o mer o mer grönt skymtar fram i trädgården.
Häcken som jag trodde var helt förstörd där den låg under snön har faktiskt repat sig och ställt sig upp igen, visst är naturen fantastisk.
Hostiga kramar
Annelie

5 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med spegeln chiffonjen,den passade ju jättebra där =)
    Hoppas att du kryar på dig.
    många kramar erica

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det är ett säkert vårtecken =) Sedan då den är avklarad så kommer pollenallergin =D

    Sååå vackert och fint där på chiffonjen!

    Krya på dig kramar!

    Anita

    SvaraRadera
  3. Din blogg er fantastisk! Jeg har lagt meg til som følger. Så mange fine loppis fynd. Jeg likte spesielt godt vikskjärmen. Har dere bedre loppis i Sverige??
    Idag skal jeg på en Antikk- og Samlermesse i Stavern ved Larvik. Det blir også spennende, men ikke billig, kan jeg tenke meg.... God påske!!

    SvaraRadera
  4. Men å så fint,gillar glaslådan med knappar.
    kram o ha en trevlig kväll.
    ninni

    SvaraRadera
  5. Hej! Ja, det var en fin spegel! Gillar din fina glaslåda med..

    Ha en skön dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.