söndag 28 februari 2010

God Natt, i morgon är det första vårdagen

Oj , det blev sent ikväll. Vi har precis tittat färdigt på "Luftslottet som sprängdes" jag säger bara det Nomi Rapace vilken tjej.
Hon stämmer så bra överens med den bild jag hade av Lisbeth Salander efter att ha läst böckerna. Och hon har absolut inget med bilden att göra !
Ville bara visa vad jag har bredvid mig i sovrummet förutom R då förstås.
På en garderob hänger denna söta korsett med spets och band, galgen har jag lindat med spets också förstås
Bredvid sängen har jag denna söta hylla som jag hittade för nå`t år sen på en second hand.
Jag tyckte den var så annorlunda, alla hängarna går att vrida åt både vänster o höger.
Nu är det strax sängdags för mig, då ska jag njuta av det nya nr av Jeanne Dárc Living som jag och dottern hittade i Butik Östergården i dag.
Vi hann också med en tur till Rutans Interiör för att se om hon hade något roligt.
Och det klart att hon hade, jag visar en annan dag.
God Natt på er, imorgon är det ju förtsa vårmånaden.
Vårkramis
Annelie


1 kommentar:

  1. Läser just nu den boken, oj vad de är bra!

    Har sett första filmen och tänkte se andra ikväll.

    Ha en bra dag
    Kram lOuise

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.