lördag 13 februari 2010

Mera nallar att trösta sin vårlängtan med

I vår hall står ett skåp som jag gillar skarpt, dels för att det är kanonbra till förvaring av mössor,vantar, halsdukar,skolväskor,träningsväskor,mm. Och dels för att det finns 2 st vitrinskåp och vacker hylla emellan så att jag får utöva min lust att pynta och dekorera. I ena vitrindelen sitter en liten go nalle. Har också samlat på mig en hel del vackert broderat sänglinne, kökshandukar mm, som bla. ligger här. Varsågoda att kika in i skåpet........
Nu är längtan till våren stor, jag längtar tills jag kan känna knaster av grus och brutna fjolårsgrenar under fötterna och man kan ana lökväxterna genom jorden. Lite tröst i allt, ska iväg till en kompis och beställa resa till Barcelona (Vi är 7 glada tjejer som ska dit en weekend i april) Ska bli underbart och kanske får jag prova min nyinköpta vårjacka då.
Vårlängtanskramar
Annelie

1 kommentar:

  1. hei
    åå så nydelig en blogg du har,skjønt i ditt skap.
    ja vi lengter til vår,men vinter ennu,såå kaldt å masse snø ute.
    jeg ble din følger,
    et lite tips til deg...
    flytt følgerne lenger opp,jeg måtte sååå langt ned for å finne det...
    hit kommer jeg gjerne igjen..
    ønsker deg en vakker helg.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.