fredag 12 februari 2010

Nallar nallar goa nallar


På en hylla ovanför våra sängar sitter min älskade nalle som jag fick av min farfar när jag var liten, som ni ser har den varit älskad. Den har lite päls kvar under halsen och runt öronen, resten har jag som liten "snuttat bort" . Och jag har inte hjärta att slänga bort den så den har fått följa mej i mitt liv och ska så göra i fortsättningen. Skorna framför min älskade nallen har jag själv gått i som liten. Är även som vuxen barnsligt förtjust i gosenallar, Har fallit för Bukowskinallar som är så mjuka och goa och söta som den vita nallen på nedre bilden. Den vaktar ett litet fat med ett gammal slitet lås och en gammal veterinärspruta som jag tycker är charmig. Ha en bra kväll

Kram Annelie









2 kommentarer:

  1. Hej Anneli. Jag älskar också nallar, har både gamla och nya. Dina är jättesöta, och dom små skorna är så gulliga.
    Roligt att du är med i min utlottning.
    Ha en fin helg och Valentindag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Så söta charmiga nallar!

    Imorgon blir det tävling hos mig - och premiär för något rosigt!

    Ha en underbar ♥ alla hjärtans dag ♥!

    Kram Maud

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.