onsdag 24 februari 2010

Loppisfynd och ståltrådsägg

Framför skidorna i tv igårkväll blev det några ägg till, denna gång i ståltråd. de blev charmiga tycker jag. Bryter fint mot de mer romantiska.

Sprang in på en lokal loppis igår efter jobbet och titta vad som stod där och väntade på mig.
I 3 olika storlekar, 2 är riktigt tunga .
Jag gillar formen på dem jättemycket det vassa mot det goa runda.
Att jag sen kan ha dem som fotoställningar är bara ett plus. Lycka för totalt 30 kr

Nu önskar jag er en God Natt eller som det står på vår säng
Bonne Nuit
Annelie

5 kommentarer:

  1. Åh så vackra bilder du visar!
    Och vilka vackra kuddar!
    Önskar dej en underbar Dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Va Läckra Ståltrådsäggen är. Vilka fynd du gjorde 3 st, Vill också ha såna där.
    Ellinors Hus

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder, I love them! Blev din läsare=)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina ägg du har gjort!

    Grattis till fyndet! Har också sådana där taggiga saker. Vet inte vad de heter på svenska, men har fått lära mig att de iallafall heter fakirer på danska.

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Heej!!
    Vet du, jag provade på att pynta till mina vitmälade ägg idag..hihi..å jag vet inte om jag törs visa dom på bloggen.. Alla ni andra kreativa är ju så duktiga! Jaja.. vi får se.. Men din ägg.. Såå fiina! Fakirerna är ju så läckra! Vill med ha men får aldrig tag i sådana.. Vilken tur DU hade!

    Ha det så gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.