tisdag 16 februari 2010

Plädar till lyst och nytta

Jag kan inte låta bli att samla på mig plädar, dessa ligger samlade på hyllan under ett litet bord i ingången till vårt vardagsrum. Skönt att ha dem tillhands att svepa om sig med frusna kvällar nu i vinter eller att ta med ut i trädgården sommarkvällar På väggen ovanför har jag samlat lite svarta inslag, i en tidigare period hade vårt hem en del asieninspiration. En del av det får bo kvar, jag gillar buddahstatyer och tavlan har jag fått av dottern. Den har hon målat åt mig, jag gillar den skarpt.
Tisdagskram
Annelie


2 kommentarer:

  1. hei hei.
    nydelig pledd du har der,ja en kan aldri få for mange av dem,
    nydelig på din vegg,
    herlig med kontraster.
    flink datter du har som maler.
    ønsker deg en fin dag,
    her snør det masse å blåser.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Fina plädar du har! Jag är också förtjust i plädar, finns väl inget mysigare än att krypa ihop i soffan med en gosig och varm pläd omkring sig.

    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.