söndag 2 maj 2010

Lotterna är dragna o vinnarna presenteras

Då var det dags att dra vinnarna i min utlottning, barnen hjälpte mig att dra lotterna från den lilla sockerskålen.
Bilden i mitten är dålig fick snabba mig eftersom vi var ute o fotade (det blåste ju)
Jag tyckte det var synd att bara dra 3 vinnare o det tyckte barnen också så vi drog 3 tröstpriser som får några florabilder var.
Här är vinnarna
Denna sjal vann
Den lilla scarfen/halsduken vann
Älskade pion

Den romantiska brochen vann
Nostalgi och Romanik

Grattis till er tre

Och här kommer de tre som får några florabilder
Primia

Isis drömmar

Love & Be Proud

Grattis till er tre också

Maila er adress till mig så kommer vinsterna med posten
Min mailadress: bmp468r@tninet.se

En liten ros till alla er andra som ville vara med i utlottningen, jätteroligt tycker jag som gillar att ge bort saker.
Och under tiden som tävlingen pågått har min räknare tickat på och nu passerat 2000
helt fantastiskt.

Idag har jag varit på ännu en loppis i en bygdegård i en grannkommun,
jag visar mina fynd imorgon tror jag.
Ha nu en skön vårkväll
Kramar
Annelie

15 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna.
    Ha en bra vecka.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. gratulere til vinnerne.
    så spennende med sånne utlodninger.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Grattis till alla lyckliga vinnare.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  4. Hej Annelie.
    Grattis till turgummorna.
    Jag hade helt missat din tävling,tyvärr.
    Vilka fina priser.
    Här har vi haft en underbar dag i solen idag.Så härligt,trodde det skulle bli regn.
    Hoppas att du får en fin vecka.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Gratulerar till vinnarna :) vad roligt

    SvaraRadera
  6. Grattis till dom lyckliga vinnarna!
    kram kathrine

    SvaraRadera
  7. Grattis till Alla vinnare!!

    ♥Mia

    SvaraRadera
  8. Grattis till dom lyckliga vinnarna! Hoppas att du haft en Trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Åhhhh,jag vann....;) Gud va roligt.Jättekul att vinna en av dina fina saker.Jag försökte maila dig men din adress fanns inte.;)Så här har du min adress: Ulrika Öhrfeldt
    Storspovsvägen 3
    65671 Skattkärr

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla lyckliga som vann en sån fin sjal.

    Kram britt

    SvaraRadera
  11. Kul för de som vann de fina priserna!
    Ska bli kul att få se vad du har fyndat!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Grattis till alla vinnarna! Vilka fina priser!!
    Så härligt med loppisfynd! Ska bli roligt och se vad du har fyndat.

    KRAM Anita

    SvaraRadera
  13. VAD KUL!!! :) Mailar dig bums!! :) Tack!!!!

    SvaraRadera
  14. Blev så glad. Massor med kramar till dig♥♥♥.

    SvaraRadera
  15. Jippi!!!
    Höll nästan på att sätta kaffet ihalsen av glädje, nu när jag gick in och kollade.
    JAG VANN!!
    Tack snälla du.
    Mailar min adress.
    Största kramen/Carina

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.