torsdag 13 maj 2010

Premiär på Bakluckeloppis

Idag har jag gjort något riktigt roligt
Har för första gången varit med på en bakluckeloppis.
Lastade bilen med lite av varje o tidigt imorse bar det iväg
Borden på plats utanför bilen o lite av varje till salu
Tur med vädret hade vi också, vindstilla o uppehåll som tur var för igår så vräkte regnet fullkomligt ner.

Vi var nog 16 st bilar på plats vid Mitt Broderi i Hjo, det var premiär för dem med detta o riktigt trevligt.
De ska nog ordna sådana i slutet av månaden i fortsättningen så håll utkik ni som bor i närheten.

Loppistokig som jag är kunde jag ju inte låta bli att titta hos de andra o köpte mig ett jättecharmigt litet badrumsskåp

"Dröm det du önskar att drömma
Gå var du vill och sök efter just det du önskar"
Kramar
Annelie

10 kommentarer:

  1. Fina bilder! De talar för sig själva :)
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. hei.
    dette var jo kjempe smart,så mye du hadde med,
    å herlig lite skap du fikk deg.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Åh vilket fint skåp du fyndade...precis ett sådant vill jag ha!!!!!!
    Om du tröttna ´r köper jag det gärna!
    Ha en fin Kväll!
    kramis Kathrine

    SvaraRadera
  4. Så moro det må være med sånt loppis! Fikk du solgt mye? Du hadde jo så mye fint til salgs!

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!

    Vad kul!! Jag hörde talas om detta med bakluckeloppis i höstas..kommer tydligen ifrån England :)..

    Ha en fin helg!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  6. Oj nej, oj nej! Zoomade och kikade efter allt möjligt, som jag skulle ha köpt av dig, om jag hade varit på plats! Hur har du nämnats sälja allt det där!?

    Nå väl, du gjorde ett jäättebra kap i att köpa det där hääärliga skåpet!

    Ha en sköön kommande helg!!! (Själv skall jag börja på ett nytt jobb)!

    Kraam/Pia

    SvaraRadera
  7. Wow vad coolt!! Det skulle jag gärna vilja åka på och kanske även va med på.. Fick du mycket sålt?

    ♥Mia

    SvaraRadera
  8. Åh så mycket fint du visar! Underbart stilleben med jordgubbstavlan och ljusstakarna på vita bordet, så fina Parislådor och ... ja, listan kan göras lång! Och bakluckeloppis, det känner jag till väl... ;-)

    Tack för din rara hälsning hos mig!

    Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  9. Visst är det kul med bakluckeloppis!
    Nackdelen är just att man alltid kommer hem med något också=))
    Skåpet var ju fint! Ska du låta det vara så?
    Fin patina på det.

    Önskar dig en helg utan regn och rusk/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. Hej hej.

    Så kul med bakluckeloppis:) Funderade ett tag på att åka dit men så blev det aldrig...Hade varit kul om man hade hittat dig. fint skåp du hittat.

    Ha en bra helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.