fredag 28 maj 2010

Berömda Rosor

God förmiddag alla vänner därute i cybervärlden
Igår sprang jag in en liten sväng på Gengåvan efter arbetet, rotade lite i en låda med vykort o titta vad jag hittade, 6 st underbara blad på berömda rosor
Kolla in denna ljuva sak, man kan nästan känna rosdoften
Alla 6 skönheterna
klicka på bilden så får ni en närmare titt

För ett tag sedan tog jag också en liten sväng på detta ställe o hittade detta lilla söta väggbord, det hade en hiskelig lysande grön färg
Efter några varv med vit färg o pensel har det fått plats under en av mina speglar.
det är så litet o nätt så det tar ingen plats vilket är bra här hos oss för jag gillar möbler.
Igår nere i loppiskällaren hittade jag en underbar annorlunda möbel men det får ni se senare, kanske lite bilder imorgon

På bordet fick gjutjärnslästarna stå tripp trapp trull

En liten söt madonna som jag fyndat på tradera för något år sedan, gillar de matta färgerna på henne
I eftermiddag väntar jobb, men först lite provtagning inför en operation (inte kul)
Tittar in hos er ikväll efter jobbet
Sköt om er
Kramar
Annelie

9 kommentarer:

  1. Godmorgon i stugan!

    Så vackra bilder, jag har såna själv, riktigt gamla. När jag köpte dem var de inramade och jag fick dem jättebilligt. Älskar dessa bilder.

    Vilken fin madonna du visar....trist med operation. Hoppas det inte är nåt allvarligt.

    Ha nu en riktigt fin helg och ta hand om dig!

    Kramar

    Måddan

    SvaraRadera
  2. Vilka fina rosbilder!
    Sen kan jag ju säga att Madonnan....
    Gaaa, så fin!! Ljuvlig.

    Hoppasa att det inte är något allvarligt med operationen och att provtagningen går bra.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Hej
    vilken underbart fin madonna du har.
    Kram o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  4. Så himla fint det lilla bordet är och lättplacerat också. Jag håller de tidigare inläggen, madonnan är bara sååå..
    Sen gillar jag kupan som står på bordet också!!
    Mycket fint du visade idag. Blir spännande att se nästa projekt.
    Hoppas allt går bra med provtagningen.
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  5. Lovely finds Annelie! Beautiful roses images and I just adore your Madonna!
    Have a nice week end!
    Vale

    SvaraRadera
  6. Heisann!!
    Noen nydelige rosekort du fant....og bordet ditt er bare vakkert!!!
    Ønsker deg lykke til med det du skal og håper alt går fint!!

    ha en fin helg :o)

    SvaraRadera
  7. Så fina kort och bordet sen. Jättefint.
    Madonnor är jag svag för.Denna var så vacker med sina dova färger.
    hoppas det gått bra med provtagning och allt!

    Ha en fin helg!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Hoppas provtagningen gick bra och att det inte är någon allvarlig operation.. Kram..

    Korten är såå ljuvliga.. Vill ha lite rosor i vår trädgård.. vet inte var bara.. I förra huset hade vi många..

    Ha en fin helg!

    ♥Mia

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder du visar. Gillar dem jättemycket. Och bordet är ju hur fint som helst.
    Hoppas att provtagningen gick bra!
    Ha en skön helg!
    Kram.

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.