tisdag 6 april 2010

Tips till snabba kuddar

Mina små rara fåglar högst upp på stegen, gillar dem jättemycket de är så söta o att de är lite rostiga i färgen ger ju ett extra plus.
Var nu i eftermiddags med dottern för att handla present till ett party i helgen och vi slank då in på Chili för att kika lite. Dottern sa - men mamma,, de får ju aldrig nåt nytt.
Men jag hittade faktiskt flera fina saker, denna snygga skylt som har sarg runt om o vacker text.

Flera linnehanddukar med snygga mönster bara 15 kr st, denna med postmotiv
Och denna med snygga randiga sak.
Fick en ide när jag gick omkring med dem i butiken o satte mig framför symaskinen när jag kom hem

Här syns resultatet, lite mörk bild men ni ser i allafall hur de blev mina nya kuddar.
Sonen tyckte så mycket om dem att han vill ha några själv till sitt rum så det får bli en tur till butiken imorgon igen.
Kul när ungarna gillar mina ideer.
Många kramisar
Annelie

8 kommentarer:

  1. Spennende puter! Det er noe vakkert å hvile øynene på i sofaen. Takk for at du viser frem alt det fine!

    SvaraRadera
  2. underbart tips, tusen tack.
    ska bege mig till chili här och se om dom finns här med =D
    kram erica

    SvaraRadera
  3. ohhhhhhhhhhhh gu så fina kuddar,
    vilket kap!!!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  4. Åh så fina kuddar det blev!
    Tack för tipset!
    Ha en fin kväll!
    kram Kathrine

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!

    JAG gillar idén massor..så snyggt och snabbgjort antar jag!
    Är Chili en butikskedja eller en lokal butik?

    Ha det gottis!! Kram Sanne..

    SvaraRadera
  6. Visst har du ny header!!! Fin!!!!
    Vilket fynd och så fina kuddar du sytt, duktiga du;o) Ha en bra onsdag!!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  7. så underbara och söta fåglar, var har du fått dem ifrån??

    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.