söndag 25 april 2010

Söndagsblues

Söndagskvällar tycker jag kan kännas jobbiga, ledigheten snart slut, veckans alla måsten, ingen sovmorgon. men den känslan är borta när veckan kommer så det är väl bara lite söndagsblues
Har länge suktat efter de fina florabilderna som många av er har o pyntar med.
Har bjudit på tradera, men se i veckan var jag nere på källarloppisen där man ibland kan göra fynd och tittade i deras bokhyllor......
Där stod det flera böcker i serien som jag naturligtvis la beslag på, kände mig så nöjd o den kvällen blev det en del sprättande för att ta ut de vackra bilderna.
Har hängt upp en på kungsängslilja som jag älskar.
Lite ändring på mitt lilla sybord, albumet har fått sin plats o monocklerna strax bredvid, sen skymtar visst jag med kameran i spegeln, så det kan bli

Denna underbara bukett hittade jag i min ena franska inredningstidning och den vill jag ge
till alla er som tar er tid att titta in hos mig.
Tack också för gulliga och iderika kommentarer.
Kramis på er alla goa
Annelie

6 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har med fina bilder!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är mysigt med söndagskvällar.Kolla film är bäst.1000tack för denna underbara bukett vad läcker.Önskar dej en skön kväll kramar Rita♥

    SvaraRadera
  3. Tiden går ju så fort så snart är det helg igen.Det är jättefint med florabilder.Passar in på många ställen. Buketten med rosor var härlig.

    Ha en fin fortsatt söndagkväll och en bra början på den nya vårveckan!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  4. Beautiful and charming photos Annelie! Thanks for sharing those beautiful roses!
    a nice new week to you!
    Vale

    SvaraRadera
  5. Underbara rosor..
    Min ledighet börjar imorron då jag jobbat hela helgen..
    Ja men visst, är det vackert med flora bilder..

    Ha det gott!
    ♥Mia

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder...
    Och jag håller med ej om Söndagkvällar!
    Men snart är det helg igen!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.