onsdag 9 mars 2011

Så kom det lite snö och en vinst

Hej på er där ute i cybervärden
här snöar det ordentligt nu, fy sjutton
ska slänga mig i vår soffhörna alldeles strax och inte flytta mig förrän det är dags för sängen.
Tur att det finns vackra vårblommor att köpa och njuta av inomhus

En annan sak som gjorde mig glad häromdagen var när detta vackra paket kom med posten,
ja jag hade turen att vinna i Maggans utlottning
Kika gärna in till henne, hon gör helt underbara smycken
Inuti det söta paketet låg denna charmig lilla skylt
som dotter i huset la beslag på med en gång.
Passade så fint ovanför hennes säng
Imorgon har jag ledig dag, så det är troligt att jag gör en loppisrunda.
Sen är jag lite pysselsugen också, får se vad det blir.
Hoppas att det inte snöar hos er
Ta hand om er
Kramisar
Annelie

14 kommentarer:

  1. Grattis till din vinst, roligt med paket i brevlådan... Mysiga bilder på din soff hörna :) Ha en skön kväll o ledig dag i morgon. kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Grattis till den fina vinsten!
    Nej här har det inte snöat idag-däremot regnar det för fullt!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Låter skönt att slänga sig i soffan!
    Grattis till den fina vinsten!
    Hoppas du får en fin fortsatt vecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Mysig soffhörna ni har och det turkosa skåpet är ju alldeles underbart!

    SvaraRadera
  5. härligt fin vinst och härligt fint hos dig.
    Blommor förgyller vardagen
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Hej Anneli!
    Grattis till vinsten,vad roligt att du vann.
    Här har det också snöat,men regnat också,och det gillar jag.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Men vilken underbar soffhörna du har. Jättefint!
    Och ser superbekvämt ut. Den skulle jag stanna länge i...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  8. Så mysigt det ser ut!
    Bara krypa upp och njuta!

    Kul med vinsten=))
    Kan tänka mig att dottern ville ha den.

    Sol har vi men en blåst som går till världshistorien.
    Fast bara det är sol är jag nöjd=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Vilken fin vinst ddu fick! Och visst är det härligt med alla vårblommor. Här blommar faktiskt både snödroppar och vintergäck i vår trädgård,även fast det finns snö kvar:)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  10. Grattis till den söta vinsten. Här snöar så det knappt går att titta ut, bamse flingor....men det är väl så det skall vra vid denna årstiden.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. En sån söt liten skylt du vunnit.
    Här är det banne mig inga vårkänslor just nu. Idag har det snöat blötsnö och regnat om vartannat och blåst en isande vind. Det var inte roligt att gå ut med hunden idag inte..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Känner att jag med skulle behöva köpa mig lika fina blommor till mitt bord..

    Grattis till vinsten!!

    ♥Mia

    SvaraRadera
  13. Så fin gave du har fått... grattis ..

    Skjønne løk planter.

    ha en fin fredag =)

    klemmer

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsten! Härlig soffhörna du har.
    Önskar dig en skön lördag!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.