torsdag 17 mars 2011

Rörig röjning och liten fin pall

Hallå på er, sitter här i mina målarkläder och bloggar, har röjt och flyttat runt och målat och flyttat runt igen och målat igen och .........
Jo och så har jag ju hittat pallen med stort P - visst är den underbar, den ska jag sitta på bakom min lilla disk ( ................nu drömmer jag igen )
Så här ser det ut runt omkring mig i flera av våra rum för tillfället, har bytt en hylla mot ett skåp från ett rum till ett annat och en massa saker som väntar på att få sin plats.
Skåpet som flera saker ska upp på torkar som bäst sin nya färg.

Mitt turkosa skåp har kommit upp på väggen och fågelburen fick ett slarvigt lager med turkos färg, nu ska det sys några kuddar med lite turkost på är det tänkt.
För att ha i soffan då.

Min lilla disk med akvarium och lite annat på, jag har lagt in en ljusslinga i den gamla fotogenlampan som lyser så fint därbak om kvällarna.
Tiden går alldeles för fort när man är ledig, redan torsdag kväll.
Hoppas ni haft en skön vecka
Ta nu hand om er
Kram
Annelie

10 kommentarer:

  1. Hejsan
    Va mysigt du gör ,jättefint med turkost.
    Ja du en egen mysig butik vore väl underbart :)
    Ha en toppen kväll
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. OooooO!
    Den pallen var ju superfin!

    Visst är det nästan kul med målar och röjarkaos.
    På något konstigt sätt är det avkoppling=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Tjusig pall ! Nog skall man ju drömma ibland sen går allt bättre igen..
    Ha det gott !
    Kram
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Du är makalös vad du pysslar och fixar och det blir så himla bra! Jag önskar jag att jag kunde göra lika fint som du!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Klart man måste ha drömmar! Det kommer man långt på :) vad fint du gör det & vilken härlig pall. Ha det gott, kram Tilda

    SvaraRadera
  6. Pallen är jättefin.:-Stina

    SvaraRadera
  7. Åhhh så fin denna pallen var!!!!
    Önskar dej en finHelg!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  8. Så inspirerande bilder du har! Det märks att du gillar att pyssla.
    Vilken jättehärlig pall och det turkosa skåpet var otroligt fint!
    Ha en fin helg
    Susanne

    SvaraRadera
  9. Den har då en häääärlig patina ditt hörnskåp och pallen är super fin!!!

    Ha det så bra!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Pallen och hans kabinett är väldigt söta, är turkos en av mina favoritfärger.
    Kisses från Kanarieöarna.
    god natt!

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.