lördag 24 april 2010

Rofyllt

Vilken underbar dag det varit idag, efter jobbet gjorde jag något som ger mig själslig ro.
Jag rensade bort vinter o höst i några av rabatterna, brukar inte göra något på hösten för jag tycker det är vackert med alla fröställningarna under höst o vinter.
Och stunderna i trädgården är bara mina
En annan sak som jag tycker är rofyllt är vackra madonnor, vet inte varför men de skänker mig ro
Min gosiga korgstol, hittad på second hand o dynan är orginal, jag gillar den, den har ju rosor om än lite färgstark. Kudden med det vackra broderiet ett loppisfynd och så underbart vacker att titta på och det mår man också bra av.
( Mindre bra mår man av att se sladdarna under den men är man amatörfotograf så är man, kan ju inte tänka på allt)

Denna lilla ängel eller om hon är en älva sover så rofyllt på en hängare i sovrummet

Ännu en rofylld Madonna, hon håller så ömt i sitt barn och det är väl också rofyllt.
Hoppas vi får en lika fin dag imorgon eller nu blev det visst idag, klockan passerade just 24.00 ser jag, gör något som ni mår bra av, det ska jag.
Jag ska ut i min älskade trädgård tänkte jag.
Kram
Annelie

3 kommentarer:

  1. god morgen til deg,
    vakre saker du viser,
    å jeg å elsker madonnaer,de gir en ro,
    vanskelig å forklare det,
    jeg å skal ut i hagen i dag,
    må plante litt til,bare stemor,de er så sterke,

    ønsker deg en herlig dag,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Men vad snygg din fixade planka blev!!
    Skitsnygg rent ut sagt!

    Det där med Madonnor...
    Såg att du samlar på fina lyktor, jag samlar på Madonnor!
    Har kanske vad många skulle kalla FÖR många men jag tycker att dom bidrar med en fantastisk känsla.
    Och att dom är vackra är ju ett stor +.

    Hoppas att du har det bra i trädgården=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att rensa och fixa rabatter och trädgård.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.