torsdag 8 april 2010

Bokstäver o vacker text

Idag blir det tema texter,f örr o nu. Bokstäver är ju ett roligt inslag i hemmet tycker jag, här dagens moderna bokstäver som finns i så många former o storlekar, dessa sitter på en vägg i köket på väg ut i vår hall.

Medicinflaska från förr med vacker text på, här ser ni förresten korgväskan i sin helhet.

Några olika stilar av text o mönster på charmiga gamla förvaringskärl som jag förvarar vitaminer, allergimediciner mm till mina barn, de står på köksbänken.

Litet collage av vackra texter från förr o nu i vårt kök, jag har många burkar o krukor med text o annat med text i köket, tycker det är charmigt.

O här en underbar liten skylt som jag köpt på tradera förra våren, har fler som ni kanske sett tidigare de hänger lite här o där.
Nu måste jag börja packa o planera lite inför resan på lördag.
Ni missar väl inte att vara med i min utlottning, klicka på etiketten tävlingar så kommer ni dit
Kramis
Annelie

6 kommentarer:

  1. så mye fint du viser,elsker tekster og bokstaver.
    gir så stemning til hjemmet.
    ha en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Godkväll!
    Så mycket underbara saker du visar!
    Charmiga burkar och annat smått och gott!
    Ha en fin kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!

    Vilken kul idé att visa olika texter ifrån hemmet..om man tittar runt har man fler än man faktiskt tror!

    Ha en underbar resa!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  4. Så mycket fina texter, visst är de charmiga de gammla tingen;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Är det något jag inte verkar få nog av så är det just text.
    Både på saker,kuddar och tavlor.
    Fint tycker jag=))
    Väldigt snyggt med bokstäverna ovanför dörren.

    Hoppas att du får en bra helg/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. So beautiful kitchen stuff you have Annelie!!!!
    I like letters and words everywhere!
    Happy week end!
    Vale

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.