onsdag 28 april 2010

Flora i bild o torkad

Jag är så förälskad (om man nu kan bli det) i mina florabilder, bilderna är helt underbara i sina detaljer.
Och jag lyckades komma över 8 böcker, härligt
Jag har faktiskt delat med mig några till en kompis som också gillar vår typ av inredning.
Några fler vackra bilder

Den här lavendelkvisten har hängt torkad sen förra sommaren o är det inte otroligt vad färgerna håller i sig för de är nästan lika vackert blålila nu som då.
Naturen är bra fantastisk

Jag har ju glömt att visa vad jag fick med mig hem från Barcelona
Dessa armband köpte jag av torghandlare i Park Guell för inga pengar alls o har ni sett hur många fina berlocker med madonnabilder det ena har.
Jag har faktiskt funderat på att "slakta" det och göra fler armband med lite färre berlocker
Vad tror ni, kan det vara nåt ?
Nej nu måste rotfrukterna ur ugnen men jag tittar in till er senare ikväll
Ha en fin kväll
Kramisar
Annelie

11 kommentarer:

  1. Vilken lycka att komma över så många böcker!! Härliga armband du hittade i Barcelona..

    ♥Mia

    SvaraRadera
  2. åååå så nydelige bilder du viser oss..lovely..
    å vakre smykker å.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Tänk så många fina florabilder på en gång!.Vilken tur du hade som hittade dessa böcker.
    Berlockerna med madonnabilder var ju väldans fina.Kanske dom blir ännu mer framträdande om dom inte är så många ihop.

    Ha det bra!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Flora bilderna är så fina!!
    Jag håller faktiskt med, slakta det och gör flera armband;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Annelie! Jag har tittat lite runt i din blogg och gillar dina bilder! Florabilder är jätte fina! Har det bra! Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Ohhh Annelie! You bothanic images are gorgeous!
    What nice bracelets you bought in Barcelona! Beautiful souvenirs from a beautiful city!
    Happy Friday!
    Vale

    SvaraRadera
  7. Jättefina florabilder....Vilken mysig blogg du har! Önskar dig en fin vårdag! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Hej
    Jag tycker du ska slakta armbandet och görs flera med färre berlocker. Jättefina bilder
    Kul att du är med i min tävling
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh vilka fina botaniska bilder!
    Önskar dej en fin Valborg!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  10. Fantastiska armband (för slakting)! Du får ju hur många som helst armband av det där ena, med madonnorna! Jag tycker din idée är super!

    Ha en härlig Valborg!
    Kram/Pia

    SvaraRadera
  11. Dem böckerna har jag letat efter men tycks aldrig hitta dem. Tycker bilderna är så underbara. Är boken liten?stor? jag har aldrig orkat leta igenom hylla efter hylla efter boken när jag inte vet hur den ser ut :) hehe så lat e jag. Jätte fina berlock armband du fått tag på.

    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.