söndag 21 februari 2010

En vacker liten ros, konstgjord, egentligen till scrapbooking men jag kunde inte motså dem.
Så nu sitter de lite varstans här i huset. Denna sitter på låset till ett flugskåp i vardagsrummet. Har varit lite "crazy" och satt det på väggen. I orginal var det murrigt grått, jag ville ha det lite ljusare och så fick det bli. Lite färg o lite slipning så blev jag nöjd.

Här sitter det uppfluget på väggen. (nu fick jag allt till det).
En fågelbur ser ni ochså på skåpet och en skymar till vänster.
Idag infann sig faktiskt pyssellusten igen efter en lång tids frånvaro, så jag passade på att pynta några ägg. Och tro det eller ej men solen har faktiskt visat sig hos oss idag. Härligt.
Söndagskram
Annelie

1 kommentar:

  1. Hihi... ja det var lite roligt med "uppfluget" på väggen... Det passade bra där tycker jag...
    Och den lilla rosen var ju hemskt söt!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.