torsdag 18 februari 2010

Dille på Madonnor

Så här ser det ut när jag tittar ut från mitt köksfönster, snö snö snö och åter snö. I det lilla växthset står en Madonna och värmer sig. Jag gillar Madonnor, de är vackra att titta på och jag tycker att de ger en rofylld känsla


Här står en mindre variant under en glaskupa och vad sitter bredvid i en liten skål om inte en nalle. Korsen som syns på bilderna har jag påtat ihop framför tv:n på kvällarna, lite ståltråd, lite pärlor, lite snäckor och lite tunnare finare silvrig tråd. Riktigt roligt faktiskt. Har även försökt mig på kronor och hjärtan. Kommer på bild en annan dag
Nu ska jag bänka mig i tv-soffan och heja på våra skidskyttar
Kramar Annelie

3 kommentarer:

  1. hei på deg.
    å så nydelig en madonna i veksthus,elsker sånt jeg,nydelig i din glassklokke å.
    flink å pynte rundt deg du er,
    kos deg i sofa kroken,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Så vackert "hus" den första madonnan hade!

    Kul att du är med i min tävling!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. så vackra de är!!!
    Vinnaren utsedd och ny tävling, välkommen! ;)

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.