fredag 29 juli 2011

Sommarbarn

Hej på er och tack snälla ni för att ni kikar in hos mig
Jag har själv inte hunnit med att kika in till er denna vecka men efter jobbet ikväll ska jag ta en cyberpromenad.
Igår fyllde vår Emil 12 år och firades
med lunch på stan presenter och pengar
Släkten dök upp på kvällen och vi åt kycklingwraps och prinsesstårta

Till dukningen gjorde jag detta rosfat på ett av mina loppade vita porslinsfat


Har ni sett vilket roligt tallriksunderlägg jag hittade härom dagen,
Jag har nu inte tänkt att använda det till det, utan slaktar det nog till något annat.

Ha nu en härlig helg, själv jobbar jag min 4:e lördag i Juli
Kramar
Annelie

14 kommentarer:

  1. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så fint det var med rosor på det vackra fatet!
    Önskar dej en fin helg!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Ååååå vad underbart med rosor på fatet.Bara så himla fina bilder.Ha nuen mysig fredag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert rosenfat! Vila och ha det bra i kväll! Christina

    SvaraRadera
  4. Kan bara säga underbart vackert du gjort med rosorna. Fina bilder. Få se vad du hittar på med de då. Ha de gott...


    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Så fint med rosor på det vita fatet. Vilken bra idé. Har två liknande fat som jag inte vet vad göra med riktigt. Och rosenhäcken har tagit sig efter förra årets helklippning och ståtar nu med rosor igen.
    Undrar om jag orkar hämta några... har grundmålat på huset i timmar *aj* *gäsp*.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Hej vännen
    Men va fint du gjort på fatet kanon:)
    Vilka fina rosor du har .
    Usch jag tycker de tar emot så att jobba helg,har ju gjort de ett antal år nu men men de är väl bara att gilla läget...
    Ha de så toppenfint.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  7. Hej igen! Skylten hittade jag i en butik i Mariefred, minns inte vad den heter tyvärr. Christina

    SvaraRadera
  8. Hej Annelie!
    men så vackert du har gjort,vilken fin idé.
    Och vad roligt med kalas för barnen.
    Underlägget med siffror gillade jag,var har du hittat det?
    Önskar dej en finfin helg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Så otroligt fint det blev med rosorna på fatet! Då har vi barn som är nästan lika gamla. Min näst yngste fyller 12 år den 31 augusti. Snart lika lång som jag, och str 43 i skor. Vart skall detta sluta...ler. Ha en fin helg! Visar månadens dukning i helgen, titta gärna in!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Ska bli spännande att se vad du ska hitta på med underlägget! :)
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  11. Har då aldrig sett ett så fint rosenfat!!! Vilket arrangemang!

    Nej, nu måste jag rusa till jobbet (GRRR)!

    Kramar!
    -Pia-

    SvaraRadera
  12. Nydelig rose fat... herlig... virkelig et blikkfang på bordet dette..

    Ønsker deg en fin helg

    klem Kerstin

    SvaraRadera
  13. Hoppas att det gick bra att jobba även denna lördagen! Jättevackert med rosorna på fatet!
    Grattis i efterskott till sonen!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Men så ljuvligt på fatet!!
    Så himla fint!

    Slakta?? Hahaha, vi använder samma uttryck!

    Tack för beskrivning på hur du gjorde med lådan=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.