torsdag 2 september 2010

September i mitt månadsfönster

Mitt månadsfönster har fått nya bokstäver o siffra, det är ju redan september, visserligen är det ju kallt nog för att vara höst meeeeeen NEJ jag villl inteeee
Var tog sommaren vägen ????????
Idag är det i och för sig varmt här men i morse hade vi under 6 grader huuuuuu.
Florabilden är också ny, brännässla passar väl bra

En liten gosig o varm Bukowskinalle sitter i stegen o kikar på oss när vi sitter i soffan o E för mina goa ungar Ellen o Emil

Nu får vi hoppas på härliga brittsommardagar så man kan vara ute o njuta långa stunder o slippa springa ut en stund mellan skurarna.
Det känns att det är första veckan efter semestern för hu så trött jag är på kvällarna, idag har jag varit ledig o haft röjning i sovrummet, fy vad jag samlar på mig o lägger undan men nu har en hel del av det åkt ut till tippen o till röda korset, så jätteskönt o få det gjort
Kram på er
Annelie

12 kommentarer:

  1. Ditt fönster är lika vackert som vanligt. Kalla nätter har vi men jättefint på dagarna här. Riktigt härlig höstsol. Ja ibland måste man bara röja...så man kan köpa nytt...ler.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert!!!!
    Ja du nu är hösten här!
    Vi får gå inomhus och mysa!!!!
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Varje årstid har sin tjusning. Man får se till att njuta av det bästa av dom alla.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Så smart att göra ett månadsfönster! Den idéen gillade jag!

    Visst är det kallt!!?? fyller år om en vecka och förra året satt ´vi ute och pustade den dagen..högsommarvärme var det då! nu får jag vara glad om jag slipper skrapa bilrutan!

    ha en härlig helg!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vackert i fönstret. Flyttfåglarna står redo?
    Lite vemod över att det ska vara så kalla nätter nu.Annars är ju dagarna fina ,med hög luft och man kan andas ordentligt.Sen när höstfärgerna kommer tycker jag att det är så vackert.
    kanske får du en solig och varm födelsedag iår också.Hoppas!

    Ha det gott!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  6. Hej!!
    Så tjusigt i ditt fönster, visst går det fort men jag välkomnar hösten;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Gillar det här med ditt månadsfönster!
    Kul att pynta om månad för månad.
    Fint är det också=))

    Tror nog på en varm höst!
    Tänker njuta så länge det går.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. ja, var tog sommaren vägen? Tur att det återvänt något lite nu iallafall. Det gäller att passa på att njuta. Är ledig idag och skall röja vidare i källarrummet. Har kört mängder med saker till Emmaus loppis. Håller med dig, det är så skönt när det är gjort! Man samlar ju på sig så det inte liknat nå´t.
    Fina saker du visar!
    Ha nu en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Åh så jag gillar ditt månadsfönster, både septemberstylingen men också hela idén att ha ett månadsfönster!

    Fint och inspirerande!

    Trevlig helg önskar Helena

    SvaraRadera
  10. Hej
    men så fint du har det i ditt månads fönster.
    Kram
    ninni

    SvaraRadera
  11. Trillade in av misstag, och har minglat runt här inne i en halvtimme nu. Gillar Din framtoning av sinnliga bilder och hälsar Dig välkommen till min septembertävling!

    Agneta

    SvaraRadera
  12. hej Annelie, vad härligt och inspirerande med ett fönster som ständigt är under förändring. Ha en fortsatt fin vecka kram/Ingela.

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.