söndag 19 september 2010

En massa tomflaskor

Ja man skulle kunna tro att vi haft en sjudundrandes kräftskiva, men inte då.
De här gulliga småflaskorna i olika storlekar hittade jag i en låda på en loppis förra lördagen.
Vad vill du ha för de här frågade jag.
-Jaaa..... 1 kr styck vill jag nog ha.
-Då tar jag alla
Och det var 21 st söta små flaskor de största 400 ml o de minsta 25 ml.
En av dem har vacker fransk text i glaset.
Nu har jag inte stylat bilden precis utan runt omkring står andra fynd som inte kommit på plats än.
I fredags hade jag en ledig dag alldeles för mig själv, sååååå skönt.
Och då åkte jag till några second hand butiker (vart annars)
Inga förhoppningar om att hitta något, men så stod den där ......
en härlig vacker vit terrin med lock, o felfri var den också.
Nu ska den ju inte stå här men jag var så ivrig att visa er den.
Så här på valdagen håller jag på o gör färdigt ett projekt, och jag är så nöjd.
Visar er resultatet senare när allt är på plats.
Nu blir det valvaka ikväll, och lite stickning för Ellen vill ha benvärmare....
Kramar på er
Annelie

11 kommentarer:

  1. Fina flaskor och en vacker terrin! Vilka fynd du gör.
    Låter spännande med ditt projekt!
    Själv har jag inte varit och röstat än... Men jag skall!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. vilka underbara flaskor du har samlat på dig och till vilket pris !! hallelulia moment :D

    Önskar dig en underbar söndag

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vilka klipp du gjort. Flaskorna är härliga och terrinen helt underbar.Ett spännande lamp-projekt på gång?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Så många fina flaskor nästan gratis.Det kan man kalla loppistur.Det är ju jättefint att ha en samling så.
    Terinen var ju hur fin som helst.Förstår att du är glad.Och så ett projekt på gång.Ska bli spännande att se.

    Ha en fin kväll!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  5. Wow, det var billigt! Jag tycker en femma brukar vara ett bra pris;o) Terrinen är oxå superfin!! Vilka fynd;o)

    kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej Annelie.
    Vilka fynd,både flaskor och soppterrin.
    Det är väl härligt att runt själv på lite loppisar,utan någon som stressar en.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara fynd så vackra saker!
    Du är som sagt en riktig turgumma!!!!!
    ( Fniss )
    Hoppas du fåren fin vecka!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  8. Hejsan Annelie! Wow vilka fynd du gör, underbar terrin och supersöta flaskor, de är så mysiga att ha i grupp lite här och där. Jättefina handdukar med röda monogram på har du också fått tag på såg jag. Visst är det härligt när man gör fynd för billig penning. Lycka!!! Ha nu en fin måndag. Kram Paula

    SvaraRadera
  9. Det var härliga fynd du har gjort, och billigt dessutom...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  10. Hej
    vilken härlig samling med flaskor och till ett superpris:)
    terrin var oxå vacker en lyckad loppisdag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Vilken skönhet den är din terrin...
    Lyckan är gjord när man kan fynda så många flaskor för det priset! Så ska det va!!

    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.