onsdag 2 november 2011

Kuddar med flygfän

På väg hem från jobbet idag slank jag in i en liten butik här som heter Sköna Rum och hittade snygga kuddar som fick följa med mig hem

Med flugor, text och siffor, härligt stora och fyndade till halva priset

Här på plats i vår soffa

Tomteverkstaden har haft öppet i helgen och jag har sytt en del, riktigt roligt.
Sydde ett gäng med julstrumpor i linnetyg som ska med till julmarknaden

Har ni haft besök av några ruskiga figurer?
Här ar det varit flera otäcka varelser under hela helgen som tiggt godsaker.
Här sonen och kompisar utklädda till oigenkännlighet
Emil syns längst till vänster och ska föreställa en zombieluffare, en av killarna hade röda linser - det såg riktigt läskigt ut.

Lotta föreslog att jag kanske kunde ha en utlottning med någon väska , och kanske, kanske
Ni får hålla utkik

Ta hand om er
Kramar
Annelie

9 kommentarer:

  1. Men vilken fin kudde! Ser ut som om jag får ta en tur till ovannämnda butik. De har mycket fint där, du...
    Ska evt kosta på mig ännu ett fårskinn, till Tv-stolen denna gång. De är ju helt underbara, och så har dom så många olika att välja på hos Edvin´s. Man får väl passa på att shoppa innan julrushen startar.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Fy fasen, så skrämmande typer på sista bilden! Och så läser jag detta just före jag skall gå och lägga mig...!!!
    Hääärliga fynd du gjort! Tycker så om de lilla röda (ränderna) på dina kuddar!
    och en fin julstrumpa har du sytt!

    Kramar!
    -Pia-

    SvaraRadera
  3. Så många fina kuddar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du hittat kuddar som passar dig så bra! Fina saker på gång till marknaden ser jag. Duktiga du!
    Läskiga typer det där... Huu!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Gud vilka vackra kuddar!Vilket fint tyg!
    De är tur att det bara är Halloween en gång om året!!Ha en bra dag!
    kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Vilka fina kuddar du köpt! Duktiga du som syr & syr :) Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hej
    vilka härliga kuddar du har hittat:)
    men så roligt att du har hittat militärt linne fantastisk känsla...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. Hejsan! önskar dig en fin helg! Allahelgona är en helg med mycke ljus o eftertanke till de som inte finns med oss längre! Håller med ovanstående kuddarna är så fina: kramiz Jessica

    SvaraRadera
  9. Vilka fina kuddar!
    Jag är ju galen i kuddhögar som man bara kan kasta sig emot och njuta av.

    Och som tur är så slapp jag såna läskiga filurer=)) Men dom ser ut att ha lagt ner tid på sin utstyrsel det är då ett som är säkert!

    Kram Hannis

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.