måndag 7 november 2011

Glasaskar

Hej på er, hur har ni det i höstmörkret.
Själv känner jag mig lite vissen, med hosta snuva och sånt som hör en förkylning till, men det är ju övergående.

Jag hittade de här söta små glasaskarna på en loppis för ett tag sen, prövade lite med vad jag ska ha i dem. Tycker att det blev ok med skrivmaskinsbokstäverna.

I tomteverkstaden har det blivit några fler julstrumpor, några med grå pälskant och pälshjärta.
Jag behåller nog en sån här - gillar kombinationen av linne och päls ( även om det är fusk)

Grått och vitt är ju inte fel ihop, eller hur.

Helgen har jag och familjen spenderat i olika handbollshallar,
Emil har spelat i Skadevi cup och vi föräldrar till grabbarna har skött en av hallarna så ingen rast och ingen ro denna helg - men det är så kul att titta på när de spelar.

Tack söta ni för att ni kikar in hos mig och tar er tid att skriva några rader
Headern har Ellen gjort till mig - visst är den vacker

Ta nu hand om er
Kramis
Annelie

9 kommentarer:

  1. Halloj Annelie
    Men va fint du gör:)
    Åhh vilka ljuvliga kuddar du hittat ,passa perfekt där i soffan.
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hej så fint du gör ..... Ha en fin kväll Karina

    SvaraRadera
  3. Vilken fin header du har!
    Och så mycket fint du visar!
    Du får se till att krya på dej nu!
    kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Oj vilka fina askar och bokstäverna är ju perfekta där i !!!

    Julstrumpan är såå fin oxå !!

    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  5. Va fint du gör älskar din fina julstrumpa!!!
    Glas askarna va helt ljuvliga!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Headern är jättefin! Vilka härliga färger. Så här mellan höst o vinter, i alla fall vädermässigt, så är det skönt att sitta inne och fixa och dona lite. Näsan rinner, huvudet värker, men det är som du säger, övergående. Man får tycka synd om sig lite extra, ta en filt till och se framåt, helt enkelt.
    Läckert med glasaskarna och skrivmaskinstangenterna, precis rätt.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  7. VIlken fin header du har. Riktigt höstlik, med en härlig färg.
    Och så mycket fin du har gjort också
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  8. Jättefin är din header. Din julstrumpa är också så fin. Fuskpäls är allt bra att ha hemma ibland..

    SvaraRadera
  9. Fina glasaskar, men ännu finare är de där skrivmaskins bokstäverna, som jag aldrig sprungit på, trots att jag så sökt. De där kuddarna är sååå snygga, minn sinte om jag kom för mig att kommentera dem, såå skrämd som jag då blev av de där hämska spökena...

    Strumpan kunde jag dra på mig!!!

    Kraaamaaar!
    -Pia-

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.