fredag 18 juni 2010

En ljus ide

Hej alla härliga
Jag har ju samlat på mig "silver"ljusstakar i olika former o storlekar, tycker de är snygga.
Och hade en ide om hur jag skulle samla de flesta av dem på ett ställe.
Har prövat lite, på en bricka med kant
Var ute i trädgården o nöp av en kvist av Poppius som blommar så vackert här nu, det är något speciellt med silver o rosa.

Sen jag fotade detta har jag hunnit ändra lite på brickan, rosorna sitter i små små glasvasar mellan ljusstakarna, det blev riktigt vackert.
Imorgon spelar Emil i en fotbollscup, men vi hinner hem så jag kan kika lite på det stora bröllopet.
Vi får hålla tummarna så att solen lyser på vår prinsessa.

Ta vara på det vackra ute o njut
Kramisar
Annelie

14 kommentarer:

  1. Ljuvliga ljusstakar!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Så vakkert med den rosen. Jeg har også en stor bukett haveblomster (peon) på bordet. Og jeg sitter og ser festforestillingen på SVT1, og ser på alle royalties som dere har på besøk. Håper de blir lykkelige alle sine dager!
    Og god helg til deg.

    SvaraRadera
  3. Nydelig lysesatker....

    god helg..

    klem Kerstin

    SvaraRadera
  4. You have very beautiful silver candle holders Annelie and you arranged them in a charming way!
    Happy week end!
    Vale

    SvaraRadera
  5. Jättefint!
    Klart att vi kikar på bröllopet i morgon!
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Det är så snyggt med en samling udda "silverljusstakar"Kan man då blanda upp det hela med lite trädgårdsrosor så är det ju fullbordat.
    Sååå fint tycker jag.

    ha en fin morgondag med lite TV på em.1
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  7. Mycket, mycket snyggt!
    Så fint med flera samlade på bricka.
    Och med dom ljuvliga blommorna som kontrast.

    Tror prinsessan har tur med vädret!
    Klarblå himmel och sol redan hos mig och det borde vara så i Sth också då =))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Åh, så vacker uppställning! Din ljusröda ros liknar mycket den vita doftande midsommarrosen, som regnet piskat sönder just lagom till Johanne!

    I dag skall vi fira bröllopsdag, Victorias och Daniels (skall åka till IKEA och handla prinsesstårta)! I morgon vår egen (24 år!!!)!

    Ha en mysig lördag!

    Kraam/Pia

    SvaraRadera
  9. Åhhhhh så vackert och dekorativt!
    Underbara ljusstakar!
    Hoppas din helg blir fin!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  10. Du fick till det jättefint med alla de vackra ljusstakarna på en bricka.
    Bröllopet är redan över nu och allt gick ju så bra för de två.
    Daniel blev ju så rörd under själva akten så då blev jag det också.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Hej!!

    Hoppas du hann hem och fick se lite av det vackra bröllopet.

    Silverljus stakar är såå fint, gillar brickan och rosorna.

    ha det gött, kram Camilla.

    SvaraRadera
  12. Fint med silverljustakar i grupp. Hoppas du hann se lite av det vackra bröllopet. Fint du gjorde med flora bilderna i förra inlägget, tackar för tipset, tror jag ska hitta på något liknande med mina också. Kramis på dig //Paula

    SvaraRadera
  13. blev super snyggt :) imponerad ..! så snyggt att blanda och binda samman på en vacker bricka

    Ha en underbar dag

    kram Malin

    SvaraRadera
  14. Jättevackert med ljusstakarna på brickan.

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva en rad.